|
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
ISSN: | 1330-0288 |
Autor: | Spajić-Vrkaš, Vedrana |
Naslov: | Globalizacija i izobrazba : apokalipsa raja ili rajska apokalipsa |
Matična publikacija: | Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja / [glavna i odgovorna urednica Ljiljana Kaliterna], God. 8(1999), br. 4(42), str. 579-600 |
Impresum: | Zagreb : Institut društvenih znanosti "Ivo Pilar", 1999 |
Napomena: | Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary. - Zusammenfassung |
Sažetak: | Opisujući prijelaz iz tzv. zlatnog doba škole i zlatnog doba izobrazbe u zlatno doba učenja, autorica iznosi tvrdnju da su suvremene promjene u izobrazbi kojima se naglašava dimenzija učenja posljedica djelovanja triju čimbenika: globalizacije, post-modernih zaokreta u znanosti te politika i programa međunarodnih institucija i nevladinih udruga. |
Ključne riječi: | obrazovanje * teorija obrazovanja * globalizacija |
UDK: | 37.014 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija |
MFN: | 1294 |
|
8 |
|
ISBN: | 953-6101-39-4 |
Autor(i): | Bruner, Jerome |
Naslov: | Kultura obrazovanja / Jerome Bruner ; [prevela s engleskog: Božica Jakovlev] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2000 |
Materijalni opis: | 232 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela: The culture of education. - Str. 193-219: Bibliografija |
Ključne riječi: | obrazovanje * pedagogija * teorija |
Sažetak: | <Kultura, um i obrazovanje>, <Folk pedagogija>, <Složenost obrazovnih ciljeva>, <Poučavati sadašnjost, prošlost i moguće>, <Kako razumjeti i objasniti druge umove>, <Narativni iskazi prirodnih znanosti>, <Narativni konstrukt stvarnosti>, <Znanje kao djelovanje>, <Sljedeće poglavlje psihologije> |
UDK: | 37.01 |
Namjena : | PS - ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 BRU k |
Inventarni broj: | 16344, 16345, 16346, 16959, 17702, 17703 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 6 |
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
ISBN: | 953-6008-04-1 |
Autor(i): | Pastuović, Nikola |
Naslov: | Edukologija : integrativna znanost o sustavu cjeloživotnog obrazovanja i odgoja / Nikola Pastulović |
Impresum: | Zagreb : Znamen , 1999 |
Materijalni opis: | 600 str. : ilustr. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | pedagogija * teorija |
UDK: | 37.01 |
Signatura: | PE 37.01 PAS e |
Inventarni broj: | 16139, 16140, 16141, 16142, 16143 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 38 |
|
12 |
|
|
13 |
|
ISBN: | 953-6101-60-2 |
Autor(i): | Glasser, William |
Naslov: | Kvalitetna škola : škola bez prisile / William Glasser ; [prevela s engleskog Božica Jakovlev] |
Izdanje: | Izmijenjeno izd |
Impresum: | Zagreb : Educa , 2005 |
Materijalni opis: | 147 str. ; 23 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 67 |
Napomena: | Prijevod djela: The quality school. - Str. 143-145: Bilješke |
Ključne riječi: | sustav obrazovanja * kvalitetno obrazovanje * poučavanje * motivacija * teorija izbora * ocjenjivanje * međuljudski odnosi |
Sažetak: | <Kvalitetno obrazovanje jedini je odgovor na probleme naših škola>, <Uspješno poučavanje vjerojatno je najteži posao na svijetu>, <Potrebno nam je voditeljsko upravljanje bez prisile - od prosvjetnih vlasti do nastavnika>, <Teorija izbora i motivacija>, <Svijet kvalitete>, <Kako djelujemo: dobro se osjećamo kada kvalitetno radimo>, <Kvalitetan rad u školi>, <Ocjene i druge temeljne značajke kvalitetne škole>, <Stvaranje priijateljskih odnosa>, <Kako rješavati probleme nediscipline>, <Kako stvoriti kvalitetnu školu> |
UDK: | 37.01:371.4.5:37.06 |
Signatura: | PE 371.4 GLA k |
Inventarni broj: | 17712, 17713, 17769, 18156, 18157 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7807 |
|
14 |
|
ISBN: | 0-8166-1880-1 |
Autor(i): | Aronowitz, Stanley ; Giroux, Henry A. |
Naslov: | Postmodern education : Politics, culture, and social criticism / Stanley Aronowitz and Henry A. Giroux |
Izdanje: | 4th printing |
Impresum: | Minneapolis ; London : University of Minnesota Press , 2003 |
Materijalni opis: | IX, 206 str. ; 23 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | teorija obrazovanja * obrazovna politika * postmodernizam * sociologija obrazovanja |
Sažetak: | <Introduction: class, rase, and gender in educational politics>, <Textual authority, culture, and the politics of literacy>, <Postmodernism and the discourse of educational criticism>, <Cultural politics, reading formations, and the role of teachers as public intellectuals>, <Border pedagogy in the age of postmodernism>, <The punishment of disciplines: cultural studies and the transformation of legitimate knowledge>, <Working-class displacements and postmodern representations>, <Conclusion: Postmodernism as politics - beyond difference as technological utopianism and cultural separatism> |
UDK: | 37.014/.015.4 |
Signatura: | PE 37.014 ARO p |
Inventarni broj: | 18426 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8480 |
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
Autor(i): | Keršenštajner, G. |
Naslov: | Teorija obrazovanja / G. Keršenštajner ; preveli s nemačkog originala Marija Đorđević i Živojin Đorđević |
Impresum: | Beograd : Geca Kon , [194?] |
Materijalni opis: | 497 str. ; 23 cm |
Jezik: | srpski |
Napomena: | Prijevod djela: Theorie der Bildung / Georg Kerschensteiner. - Str. 487-492: Autorsko kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje * pedagogija, teorija |
UDK: | 37:37.01 |
Signatura: | PE 37.01 KER t |
Inventarni broj: | 1484 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 5061 |
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
ISBN: | 0-7879-7588-5 |
Autor(i): | Merriam, Sharan B. ; Caffarella, Rosemary S. ; Baumgartner, Lisa M. |
Naslov: | Learning in adulthood : a comprehensive guide / Sharan B. Merriam, Rosemary S. Caffarella, Lisa M. Baumgartner |
Izdanje: | 3rd ed |
Impresum: | San Francisco : John Wiley & sons, Inc. ; Jossey-Bass , 2007 |
Materijalni opis: | XVI, 533 str. ; 24 cm |
Jezik: | engleski |
Napomena: | Str. 439-533: Bibliografija. - Autorsko kazalo. - Predmetno kazalo |
Ključne riječi: | obrazovanje odraslih * andragogija * modeli obrazovanja odraslih * teorija obrazovanja odraslih * kritička teorija * postmodernizam * feminizam * pamćenje * učenje |
Sažetak: | <Part one: Adult learning in conteporary socitey>, <Part two: Adult learning theory and models>, <Part three: Newer approaches to adult learning>, <Part four: Learning and development> |
UDK: | 374.7/37.013.83+371.322.7 |
Signatura: | PE 374.7 MER l |
Inventarni broj: | 18119 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 8478 |
|
24 |
|
Autor: | Polić, Milan |
Naslov: | Inovativna škola kao povijesni zahtjev |
Matična publikacija: | Istraživanja odgoja i obrazovanja, vol. 9 (1992), str. 19-30 / [glavni i odgovorni urednik: Arjana Miljak] |
Impresum: | Zagreb : Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 1992 |
Napomena: | Str. 30: Bibliografija; . - Str. 19: Sažetak; . - Str. 30: Summary |
Ključne riječi: | odgoj * obrazovanje * pedagogija, teorija * osnovne škole * srednje škole |
UDK: | 37:37.01:373.3/.4 |
Signatura | PE (050) IST |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 483 |
|
25 |
|
Autor: | Škarić, Ivo |
Naslov: | Šumovi u znanstvenim komunikacijama |
Matična publikacija: | Interdiscipliniranost znanosti obrazovanja inovacija / urednici Zvonimir Šeparović, Božo Jušić. - Vol.1(1982),1;str.21-27 |
Impresum: | Zagreb : Društvo psihologa Hrvatske,uz suradnju Pravnog fakulteta,Centra za stručno usavršavanje i suradnju s udruženim radom, 1982 |
Ključne riječi: | teorija informacije i komunikacije |
UDK: | 007 |
Signatura | inv.br.3831 3832 3833 3834 3835 T-1 T-2 T-3 T-4 T-5 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 1719 |
|
26 |
|
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(teorija obrazovanja ) |